تابلوی تبلیغاتی پر کاربرد

امروزه برای اینکه بتوانند تبلیغات بسیار با کیفیتی را انجام دهند از انواع تابلوی تبلیغاتی پر کاربرد استفاده می‌کنند.
امروزه تلاش می‌کنند تا تابلوهای تبلیغاتی را در مدل‌های متفاوتی تقسیم‌بندی کنند و در اختیار افراد قرار دهند. تابلوهایی که امروزه در بازار تابلوسازی در اصفهان وجود دارد، تنوع ساخت بسیار بالایی دارد و به شکل‌های متنوعی درون بازار وجود دارد.
هر کدام از تابلوهایی که در بازار وجود دارد و افراد از آن استفاده می‌کنند به صورتی می‌تواند ویژگی‌های متفاوتی داشته باشد که افراد متناسب با نیاز خودشان از آن‌ها استفاده کنند.

انواع تابلوی تبلیغاتی پر کاربرد

امروزه برای اینکه بتوانند عملکرد بسیار عالی را از تابلوها به دست بیاورند و تبلیغات به بهترین شکل ممکن انجام دهند از تابلوهای بسیار با کیفیتی استفاده می‌کنند.
بیشترین تابلوهایی که برای فضای متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرند در 5 دسته‌بندی هستند که آن‌ها عبارتند از:

  1. تابلو چلنیوم
  2. تابلو استیل
  3. تابلو لاسوگاسی
  4. تابلو نئون فلکسی
  5. تابلو لایت باکس

در ادامه هر یک از تابلوهای تبلیغاتی را بررسی خواهیم کرد.

تابلو تبلیغاتی استیل

1. تابلو چلنیوم

از مهم‌ترین و اولین تابلوهایی که در بازار وجود دارد و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند، انواع مدل‌های تابلو چلنیوم هستند.
تابلوهای چلنیوم با استفاده از حروف برجسته تهیه می‌شوند.

شرکت‌های ساخت تابلو چلنیوم در اصفهان برای اینکه بتوانند تابلوهای چلنیوم را تهیه کنند از دو متریال بسیار مهمی با نام پلکسی گلس و چلنیوم استفاده می‌کنند.
همانطور که گفتیم برای تهیه تابلوهای چلنیوم از حروف برجسته استفاده می‌کنند که روی حروف از جنس پلکسی گلس و لبه‌های آن از جنس چلنیوم می‌باشد.
چلنیوم به عنوان یک نوع آلومینیوم به حساب می‌آید که مزیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند.

هر کدام از مزیت‌هایی که برای انواع تابلو چلنیوم وجود دارد، باعث می‌شود تا افراد زیادی به دنبال استفاده از آن‌ها بروند و آن‌ها را در فضای متفاوتی استفاده کنند. برخی از مزیت‌هایی که برای تابلوهای چلنیوم وجود دارد، عبارتند از:

  1. تنوع بسیار بالا
  2. دوام بالا
  3. مصرف پایین برق

همچنین باید بدانید از سری تابلوهای چلنیومی که در بازار وجود دارد و افراد از آن استفاده می‌کنند، عبارتند از چلنیوم پلکسی دوبل، کریستال، هفت رنگ پانچی، نوراندریک، لاس وگاسی.

تابلو تبلیغاتی

2. تابلو استیل

یکی دیگر از انواع مدل‌ تابلوهای مغازه که امروزه برای تابلوسازی طرفداران بسیار زیادی دارد، تابلوهای استیل هستند.
تابلوهای استیل توسط تابلوسازهای حرفه‌ای تهیه می‌شوند. از سری تابلوی تبلیغاتی پر کاربرد که در تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرد، تابلوهای استیل هستند.

تابلوهای حروف برجسته استیل برای تابلوی مغازه‌ها، شرکت‌ها، ارگان‌ها و کارخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌تواند جلب توجه بسیار عالی را برای مشتری به وجود بیاورد.

مسلماً کاربردی که برای تابلوی استیل وجود دارد، برای برندسازی و افزایش فروش می‌باشد، پس به همین دلیل کسب و کارهای متفاوتی به دنبال این هستند که از تابلوهای استیل استفاده کنند.

از مدل‌های بسیار متنوع تابلوهای استیل که از سری پرفروش‌ترین گزینه‌های تبلیغاتی هستند، عبارتند از: تابلوهای استیل پانچی، لاس وگاسی، استیل و پلکسی دوغی، بک لایت تلفیقی.

3. تابلو لاس وگاس

یکی دیگر از مدل تابلوهایی که در مغازه‌ها و فضای متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرند، تابلوهای لاس وگاسی هستند. لاس وگاس یکی از شهرهای آمریکا است.
موردی که باعث معروفیت لاس‌وگاس بوده است، نورپردازی‌هایی است که در شهر لاس وگاس خودنمایی می‌کند و خودش را نشان می‌دهد. در واقع بیشتر افراد شهر لاس‌وگاس را به دلیل نورپردازی‌های بسیار فوق‌العاده آن شهر می‌شناسند.

یکی از مدل نورپردازی‌هایی که برای شهر لاس وگاس می‌باشد و به عنوان نورپردازی بسیار زیاد مورد توجه قرار می‌گیرد، نورپردازی تابلوهای تبلیغاتی می‌باشد.

اگر لامپ‌های شیشه‌ای که در تابلوهای قدیمی شهر لاس وگاس بودند را درون فیلم‌های قدیمی مشاهده کرده باشید، متوجه اهمیت نورپردازی می‌شوید. مورد مهمی که درباره تابلوسازی لاس‌وگاسی وجود دارد، این است که امروزه تابلو سازان تلاش می‌کنند تا از لامپ‌های شیشه‌ای برای ساختن تابلوهای تبلیغاتی استفاده کنند.

در واقع وجود لامپ‌های شیشه‌ای در تابلوهای لاس وگاس نشان دهنده حس قدیمی شهر لاس وگاس می‌باشد.

نکته مهم دیگری که درباره تابلوهای لاس وگاس وجود دارد، این است که به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی از لامپ‌های قدیمی شیشه‌ای با وات بالا در تابلوها استفاده نمی‌کنند.

بلکه تلاش می‌کنند تا از لامپ‌های فلامنتی و لامپ‌های ال‌ای دی در تابلو لاس وگاسی استفاده کنند.
کاربری اصلی که برای لامپ‌های لاس وگاس وجود دارد به این صورتی است که از آن‌ها دور تا دور تا دور تابلوها یا داخل حروف‌های برجسته استفاده می‌کنند.

تابلو تبلیغاتی چلنیوم

4. تابلوهای نئون فلکسی

در سال‌های قبل حدود 2 دهه قبل یک نوع تابلوی تبلیغاتی را پشت شیشه مغازه‌ها قرار می‌دادند و از آن استفاده می‌کردند.

برای تهیه این تابلوهای تبلیغاتی قدیمی از لوله‌های شیشه‌ای استفاده می‌کردند که آن را با نام تابلوهای نئون مورد استفاده قرار می‌دادند.

امروزه هم می‌توان از تابلوهای نئون به عنوان تابلوهای تبلیغاتی برای رونق بخشیدن و بالا بردن میزان کسب و کار از آن‌ها استفاده کرد. تابلوهای نئون از طریق شیشه تهیه می‌شوند.
به دلیل وجود شیشه در تابلوهای نئون این مدل از تابلوها به نام تابلوهای ضعیفی در صنعت تابلوسازی به حساب می‌آیند.

به دلیل اینکه نئون‌ها شکننده هستند، یکی از دلایل مهمی که امروزه شرکت‌های معتبر به دنبال این هستند تا از متریال شبیه به نئون استفاده کنند، همین شکننده بودن نئون بوده است.

امروزه تولید کنندگان تلاش کردند تا یک تابلوی تبلیغاتی را تهیه کنند که با نام نئون فلکسی او را می‌شناسند و آن را وارد صنعت تابلوسازی کردند.

نئون فلکسی به عنوان یک پلاستیک انعطاف‌پذیری است که درون آن لامپ‌های ال‌ ای دی را قرار می‌دهند.
با استفاده از نئون فلکسی یک نوع تابلوی تبلیغاتی به دست می‌آید که به آن تابلو تابلو نئون فلکسی گفته می‌شود. از مزیت‌های بسیار عالی که درون تابلو نئون فلکسی وجود دارد، این است که آن‌ها مانند تابلو شیشه‌ای شکننده نیستند و مزیت‌های بسیار زیادی دارند.

مزیت‌های که برای نئون فلکسی وجود دارد، عبارتند از: تنوع رنگ بالا، منعطف بودن، قیمت مناسب، سرعت سریع ساخت، مصرف برق کم. تمامی مزیت‌هایی که برای تابلوهای نمونه فلکسی وجود دارد، باعث می‌شود تا این تابلوها بسیار پرکاربرد و پرفروش شوند و افراد متفاوتی نیز از آن‌ها استفاده کنند.

5. تابلو لایت باکس

یکی دیگر از تابلوهایی که در دسته‌بندی 5 تابلوی تبلیغاتی پر کاربرد مورد استفاده قرار می‌گیرد، تابلو لایت باکس می‌باشد.

این تابلو از سری پرفروش‌ترین و پر استفاده‌ترین تابلوها در صنعت تبلیغاتی می‌باشد.

تابلو لایت باکس به صورت یک جعبه تهیه می‌شود و روی آن متریال چاپی را قرار می‌دهند که داخل آن نورپردازی قرار می‌گیرد.

تابلوهای لایت باکس در مدل‌های متنوعی هستند که تمامی متقاضیان و خریداران به دنبال ویژگی متفاوت تابلوهای لایت باکس هستند. مدل‌هایی که برای تابلوهای لایت باکس وجود دارد عبارتند از: تابلوهای آلومینیومی کریستال، فریم لس، چلنیوم مگنتی، اسنپ فریم.

مزیت‌های بسیار عالی که برای تابلوهای لایت باکس وجود دارد، این است که افراد می‌توانند از این تابلوها در شرکت‌ها، متروها، کلینیک‌های پزشکی، موسسات مالی، درمانی، بانک، مغازه‌ها و موارد دیگر استفاده کنند و از آن به عنوان یک فضای تبلیغاتی بهره‌مند شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *