انواع تابلوهای پی‌ وی‌ سی

کسب و کارهای متفاوت برای اینکه بتوانند جذب مشتری بسیار زیادی را به دست بیاورند از تابلوهای تبلیغاتی و یا انواع تابلوهای پی‌ وی‌ سی استفاده می‌کنند. مزایای تابلو تبلیغاتی می‌تواند نقش بسیار موثر و مفیدی را برای بازاریابی داشته باشد.
تبلیغات به روش‌ها و شیوه‌های متفاوتی انجام می‌شود. باید بدانید که تبلیغات در مدل‌های متنوعی است که برخی از آن‌ها عبارتند از: تبلیغات اینترنتی، تبلیغات پیامکی، تلویزیون، محیطی و تبلیغات دیگر. هدفی که برای تبلیغات وجود دارد، برای معرفی کسب و کارها به افراد دیگر می‌باشد.

یکی از مدل تبلیغاتی که آن با نام تبلیغات محیطی شناخته می‌شود و برای افراد مغازه‌دار اهمیت بسیار زیادی دارد، تبلیغات محیطی است.
افراد مغازه‌دار می‌توانند از مدل‌های متنوع انواع مدل‌ تابلوهای مغازه استفاده کنند و با استفاده از تابلوها مشتریان بسیار زیادی را به دست بیاورند. قبل از اینکه بخواهیم آشنایی تابلوها و تابلو پی‌ وی‌ سی داشته باشیم، لازم است که با تبلیغات محیطی آشنا شویم.

مزیت تابلو پی وی سی

تبلیغات محیطی چیست؟

همانطور که گفتیم تبلیغات از سری مدل تبلیغاتی است که انواع متنوعی دارد.
یکی از مدل تبلیغات، تبلیغات محیطی می‌باشد. تبلیغات محیطی از سری تبلیغاتی هستند که خارج از محیط افراد انجام می‌شوند. مثلاً تابلوی شرکت‌ها، تلویزیون‌های شهری، بیلبوردهای بین جاده‌ای، تابلو مغازه‌ها و موارد دیگر از سری تبلیغات محیطی به حساب می‌آیند. برای اینکه بتوانید تبلیغات محیطی را اجرا کنید، باید به سراغ بهترین تابلوسازی در اصفهان بروید.

تبلیغات محیطی معمولاً با شغلی به نام تابلوسازی انجام می‌شود. امروز شغل تابلوسازی و تولید تابلوهای تبلیغاتی را به عنوان تبلیغات محیطی می‌شناسند.
تابلو سازان به صورت حرفه‌ای تولید تابلو متفاوتی را انجام می‌دهند.
برای تهیه تابلوها از ابزارها دستگاه‌ها و متریال‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. به عنوان مثال باید بدانید برای تهیه تابلوها از پلکسی گلاس، چلنیوم، استیل، پی‌وی‌سی و موارد دیگر از متریال‌ها و ملزومات تابلوسازی استفاده می‌کنند.

پی‌ وی‌ سی چیست و چه کاربردی در تابلوهای تبلیغاتی دارد؟

امروز پلاستیک‌هایی که در بازار وجود دارند، در مدل‌های متفاوتی است که هر کدام از آن‌ها کاربری متفاوتی نیز دارد. یکی از مدل پلاستیک‌های بسیار پرکاربرد پی‌وی‌سی می‌باشد که در صنایع متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نام اصلی که برای پی‌وی‌سی وجود دارد، پلی ونیل کلراید است.
پی وی سی یک مورد بسیار پرطرفداری است که در صنایع متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرد و افراد زیادی به دنبال استفاده از آن هستند. پی‌وی‌سی به عنوان یک پلاستیک فشرده و انعطاف‌پذیر می‌باشد.

پی‌ وی‌ سی‌ها معمولاً در ضخامت‌های متفاوتی تهیه می‌شوند و به صورت ورقه‌ای به فروش می‌رسند که در صنایع ساختمان‌سازی کابینت سازی، لوازم منزل، تابلوسازی و موارد مختلف از آن استفاده می‌کنند.

از پرکاربردترین ضخامت‌هایی که برای پی‌ وی‌ سی در نظر می‌گیرند، بین 6 میلیمتر تا 200 میلیمتر می‌باشد. یکی از صنایعی که پی‌وی‌سی در آن اهمیت بسیار زیادی دارد، صنعت تابلوسازی می‌باشد.

انواع تابلوهای پی‌ وی‌ سی

پی‌وی‌سی و ورق‌های پی‌وی‌سی از سری بخش‌های بسیار مهمی هستند که برای تابلوسازی از آن استفاده می‌کنند.

با استفاده از پی‌ وی‌ سی می‌توانند تابلوهای تبلیغاتی متفاوتی را تهیه کنند که هر کدام از آن‌ها قابلیت بازاریابی و جذب مشتری بسیار عالی را برای افراد به وجود می‌آورند. اگر بتوانید از پی‌وی‌سی‌ها استفاده کنید، پس می‌توانید در کسب درآمد ویژگی‌های بالایی را به دست بیاورید.

پیشنهادی که ما برای شما داریم، این است که به سراغ تابلوهای پی‌ وی‌ سی بروید و حتماً از آن استفاده کنید.
مدل‌های متنوعی که برای تابلوهای برجسته پی‌ وی‌ سی وجود دارند، عبارتند از:

  1. حروف برجسته
  2. چاپ استیکر
  3. چاپ فلت بد

تابلو پی وی سی برحسته

1. حروف برجسته

یکی از مدل تابلوهای تبلیغاتی که با استفاده از پی‌ وی‌ سی تهیه می‌شود، حروف برجسته است.
بعد از ساختن تابلوهای برجسته با استفاده از پی‌ وی‌ سی به آن تابلوهای برجسته پی‌وی‌سی نیز گفته می‌شود. تولید حروف برجسته با استفاده از پی‌وی‌سی در مدل‌ها و رنگ‌های متنوعی می‌باشد.

خط تولیدی که برای تابلوهای پی‌ وی‌ سی وجود دارد به دو روش است. روش یک روش به صورت دستی می‌باشد و یکی دیگر از روش‌ها با استفاده از دستگاه برش لیزر و یا دستگاه سی‌ان‌سی می‌باشد.

روش تولید دستی که برای حروف برجسته پی‌وی‌سی در نظر می‌گیرند به این صورت است که حروف را متناسب با طرح نقشه روی پی‌وی‌سی قرار می‌دهند.
در مرحله بعدی با استفاده از ابزار عمود بر برش برای این تابلوها برش را در نظر می‌گیرند.

روش برش با دستگاه سی ان سی به این صورت انجام می‌شود که فایل حروف مورد نظر را از طریق کامپیوتر به دستگاه ارسال می‌کند و برای آن برشی را در نظر می‌گیرند. درباره زیبایی و ظرافتی که برای کار وجود دارد، مسلماً برش‌هایی که با استفاده از دستگاه سی ان سی انجام می‌شود، کیفیت و ویژگی بالاتری نسبت به برش‌های دیگر دارد. همچنین نسبت برش دستی می‌تواند ویژگی‌های بالایی را به دست بیاورد.

چاپ استیکر تابلوهایی که تصاویر گرافیکی دارند، باید با استفاده از چند روش متفاوتی تهیه شوند.
برخی از تابلوهایی که با استفاده از تصاویر گرافیکی تهیه می‌شوند، عبارتند از تابلوهای فلکسی بنر، لایت باکس و موارد مشابه دیگر. اما یکی از تابلوهای تبلیغاتی که به عنوان چاپی آن را تهیه می‌کنند، تابلوی پی‌وی‌سی هستند.

همانطور که گفتیم pvc به عنوان یک پلاستیک فشرده شده است.
به دلیل ماهیتی که برای pvc وجود دارد، می‌توانند نصب استیکر روی آن قرار دهند. با توجه به اینکه قابلیت چاپ روی استیکر هم وجود دارد، پس می‌توانند نصب استیکر چاپ شده روی پی‌وی‌سی و تولید یک تابلوی چاپی به نام تابلوی پی‌وی‌سی را انجام دهند.

اهمیت تابلو پی وی سی

2. چاپ فلت بد

دستگاه چاپی که برای تابلوهای پی‌وی‌سی مورد استفاده قرار می‌گیرد، مدل‌های متنوعی دارد.

یکی از این مدل دستگاه چاپ فلت بد می‌باشد. چاپ فلت بد قابلیت چاپ روی اجسام صاف مانند سنگ، ام دی اف، فلکسی و موارد دیگر می‌باشد. با استفاده از دستگاه فلت بد چاپ روی پی‌وی‌سی را انجام می‌دهند تا بتوانند خط تولید چاپ پی‌وی‌سی را راه اندازی کنند و تولید تابلوها را انجام دهند.

معمولاً از تابلوهای با چاپ فلت بد برای تبلیغات متفاوتی مانند کارخانه‌ها، شرکت‌ها، ساختمان‌های تجاری و مغازه‌ها استفاده می‌کنند و می‌توانند بسیار مفید و موثر واقع شوند.

قیمت تابلو پی‌ وی‌ سی چگونه بررسی می‌شود؟

باید بدانید انواع تابلوهای پی‌ وی‌ سی از سری تابلوهایی هستند که مزیت‌های بسیار زیادی دارند.
به دلیل مزیت‌های بسیار بالایی که برای تابلو پی‌وی‌سی وجود دارد، پس می‌توان گفت که قیمت آن‌ها نسبت به موارد دیگر متفاوت می‌باشد.

مزیت‌های که برای تابلوهای پی‌ وی‌ سی وجود دارد، این است که رنگ‌پذیری بسیار بالایی دارد، قابلیت ضد آب بودن دارد، قابلیت چاپ روی آن انجام می‌شود، مقاوم در برابر سرما و گرما می‌باشد، وزن پایینی دارد، نصب آسان و قیمت بسیار مناسبی نیز برای آن وجود دارد.

به دلیل اینکه برای تابلوهای پی‌ وی‌ سی از متریال بسیار با کیفیت و تقریباً ارزان قیمتی استفاده می‌کنند، پس قیمتی که برای تابلوهای پی‌ وی‌ سی وجود دارد قیمت مناسبی است.

اگر نمی‌توانید هزینه بسیار زیادی را برای تهیه تابلو در نظر بگیرید، می‌توانید از تابلوهای پی‌وی‌سی استفاده کنید. برای اینکه بتوانید استعلام قیمت دقیقی درباره تابلوی پی‌ وی‌ سی به دست بیاورید، لازم است با کارشناسان و مشاوران گروه تابلوسازی گام الکترونیک تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید که شما را راهنمایی کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *