• درخشش نام برند

تابلو چلنیوم در اصفهان

تابلو چلنیوم در اصفهان و دیگر شهرها یکی از زیباترین تابلوهای تبلیغاتی در بازار است. ساختار تابلو چلنیوم ترکیبی از پلکسی گلاس و آلیاژهای آلومینیوم است که روی صفحات کامپوزیت یا پی وی سی تعبیه می‌شوند. چلنیوم یکی از آلیاژهای آلومینیوم است که مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی سرد و گرم از خود نشان می‌دهد، علاوه براین سبک وزن است و زنگ نمی‌زند و با گذشت زمان رنگ آن ثابت می‌ماند و از بین نمی‌رود.
از این رو انتخاب چلینوم با مزایای خوبی که ارائه می‌دهد برای ساخت و تولید تابلوهای تبلیغاتی که اغلب در معرض گرد و غبار، باران، برف و نور خورشید قرار دارند، انتخاب هوشمندانه‌ای است. حروف برجسته تابلو چلنیوم ترکیبی از چندین حرف زیبا با اشکال و زوایای مختلف است که کاملاً انعطاف‌پذیر بوده و می‌تواند به صورت سفارشی طراحی شود. پس از مرحله طراحی، حروف پلکسی گلاس توسط یک دستگاه لیزر انجام می‌شود و سپس لبه‌ها صاف می‌شود و حروف روی سطح  محکم می‌شوند.
برای تولید تابلو چلنیوم در اصفهان از پایه فلزی استفاده می‌شود تا لبه چلنیوم با چسب مخصوص در اطراف پلکسی گلاس ثابت شود. در مرحله بعد، طراحی حروف که روی پی وی سی ترسیم شده است برای نصب روی بدنه آماده می‌شود. سپس از روشنایی LED یا SMD استفاده می‌شود. هنگام طراحی و تولید تابلو چلنیوم در اصفهان از نوار اسفنجی استفاده می‌شود تا از نفوذ خاک و آب در حروف جلوگیری شود و حروف همیشه تمیز نگه داشته شوند.
در بین انواع تابلوهای تبلیغاتی، تابلوهای چلنیوم جایگاه خوبی دارند و آن هم به دلیل نورپردازی فوق‌العاده، سفارشی‌سازی در رنگ‌‌های متنوع، سبک چیدمان حروف، شکل و گرافیک اشکال و حروف می‌باشد که سبب افزایش محبوبیت این تابلو در بین مشتریان شده است.

تابلو چلنیوم در اصفهان

خدمات گام الکترونیک

خدمات ما

گام الکترونیک خدمات خود را در زمینه‌های ساخت و طراحی انواع تابلو و تندیس ارائه می‌‌دهد.

کاربرد تابلو چلنیوم در تابلوسازی

کاربرد تابلو چلنیوم در تابلوسازی

تابلو چلنیوم در اصفهان یکی از نمونه تابلوهایی است که برای فروشگاه‌ها و مغازه‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیشتر جنبه‌ی تبلیغاتی دارد. بر روی ‌این دست از تابلوها و تابلو ال ای دی اصفهان اطلاعات و مشخصات مغازه و محصولی که به مشتریان خود ارائه می‌کنند، نوشته شده است. همچنین اطلاعاتی درباره آدرس، شماره تماس و غیره بر روی آن به صورت برجسته نوشته شده که با طراحی و رنگ بندی‌های مناسب  باعث جذب مخاطبان گردد.
کارشناس تابلوسازی چلنیوم اصفهان برای طراحی و ساخت تابلو چلنیوم از ترکیب پلکسی گلاس و آلیاژ آلومینیوم استفاده می‌کند. می‌توان تابلو چلینوم را در ورق‌های کامپوزیت طراحی کرد و از تمام ویژگی‌های این ماده برخوردار شد. تولیدکنندگان چلنیوم آن‌ها را در رنگ‌های مختلف و در رول‌های 30 و 50 متری به بازار عرضه می‌کنند. از این رو قیمت تابلو چلنیوم در اصفهان با توجه به متراژ این ماده تعیین می‌شود. اولین و مهم‌ترین ویژگی تابلو چلنیوم این است که کیفیت نهایی کار را افزایش می‌دهد و از مقاومت خوبی در برابر تغییر رنگ در اثر نور خورشید و یا شرایط جوی مختلف از خود نشان می‌دهد.
از این رو به عنوان یک سرمایه گذاری مناسب برای تبلیغ کسب و کار شما محسوب می‌گردد. فعالان حوزه پوشاک و عرضه لباس با استفاده از تابلو چلنیوم یا استیل می‌توانند توجه مخاطبان بیشتری را جلب کنند یا کسانی که در حوزه املاک هستند با تابلوهای نئون شیشه‌ای و بسیاری از مدل‌های دیگر می‌توانند کسب و کار خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهند.

اصلا نگران کسب و کار خود نباشید

با خیال راحت انواع تابلو تبلیغاتی برای رونق کسب و کار خود را به گروه گام الکترونیک سفارش دهید.

تابلوسازی چلنیوم در اصفهان

تابلو یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که قدمت آن به دوران باستان باز می‌گردد. مصریان ابتدا تبلیغات را با طراحی کوزه‌ها شروع کردند و سپس صنعت تبلیغات از طریق صنعت چاپ که توسط آلمانی گوتنبرگ معرفی شد، شروع به رشد کرد. با رشد جمعیت و گسترش مشاغل و حرکت به سمت دنیای صنعتی و مدرن بودن همه مشاغل، شاهد تحولات شگرفی هستیم. با اختراع چاپخانه‌ها و حرکت جهان به سمت صنعتی شدن تابلوهای تبلیغاتی ایجاد شدند که صاحبان مشاغل از جمله مغازه‌داران و رستوران‌ها از آن‌ها استقبال کردند و به همین ترتیب در بین مردم رواج پیدا کرد.
نشانه‌گذاری نقش مهمی در تبلیغات دارد و در جذب مشتری و فروش کالا و خدمات تأثیر بسزایی می‌گذارد. تمامی این موارد توسط کارشناس تابلوسازی چلنیوم در اصفهان به درستی و با دقت بالایی رعایت می‌شود. صاحبان مشاغل مختلف به دنبال حرفه‌ای‌ترین تابلوسازی چلنیوم در اصفهان برای سفارش و برآوردن نیازهای خود هستند که علاوه بر داشتن ظاهری شیک و مدرن با کیفیت خوب، برند و محصول خود را به مشتریان معرفی کنند.
تابلوسازی چلنیوم یک صنعت در حال رشد است و ما در شهر اصفهان سعی در استفاده از دستگاه‌های پیشرفته با ارائه بهترین خدمات و مواد عالی به مشتریان هستیم تا بتوانیم نقش موثری در صنعت تابلو چلنیوم ایفا کنیم. مهم‌ترین اجزای تشکیل دهنده تابلو چیلنیوم عبارتند از لبه‌های چلنیوم، پلکسی گلاس، pvc smd و منبع تغذیه که با ظاهری ساده و در رنگ‌های پلکسی گلاس طراحی و ساخته می‌شوند. صنعت علامت‌گذاری در سطح بین‌المللی با مواد چلنیوم از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است و در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد، بنابراین بسیار سریع پیشرفت کرده و خوشبختانه این صنعت در ایران و در شهر اصفهان نیز پیشرفت‌های زیادی داشته است و روز به روز به متقاضیان آن افزوده می‌شود.

تابلوسازی چلنیوم در اصفهان

گروه گام الکترونیک متخصص در زمینه‌ی طراحی تابلو LED تابلو چلنیوم در اصفهان در خدمت شما مشتریان عزیز است.

تهیه و ساخت انواع پروژه‌های مدرن تبلیغاتی با متریال با کیفیت با گروه گام الکترونیک، از اعتماد شما سپاسگذاریم.
سامانه تماس با گام الکترونیک 0913 309 2070

محبوبیت تابلو چلنیوم در اصفهان

محبوبیت تابلو چلنیوم در اصفهان

اگر زمانی که در حال عبور از خیابان‌ها و یا پیاده روهای شهر اصفهان هستید به فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی که در خیابان وجود دارند نگاهی انداخته باشید، انواع و اقسام تابلو چلنیوم در اصفهان که بر سر در آن‌ها وجود دارد را مشاهده کرده‌اید. یکی از انواع این تابلوهای تبلیغاتی، تابلو برجسته اصفهان است که طرفداران زیادی دارد و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که این مدل را برای فروشگاه و یا مغازه خود نزد تابلوسازی چلنیوم در اصفهان سفارش دهند.
در حال حاضر بسیاری از مشتریان به دنبال تابلوهای تبلیغاتی چلنیوم هستند، به این دلیل که از نظر زیبایی و بصری بسیار شیک و مدرن می‌باشد. از آنجایی که تنوع رنگ در ساخت و تولید این محصول بسیار زیاد است، افراد به جای انتخاب مدل‌های پلکسی، پیکسلی، نئون و مدل‌های دیگر ترجیح می‌دهند تابلوهای چلنیوم را انتخاب کنند.
در نهایت انتخاب سایر ویژگی‌ها مانند نور چشمک زن و یا میزان برد نور به سلیقه و نیاز مشتریان بستگی دارد. طبیعی است که افزایش این ویژگی‌ها به افزایش قیمت تابلو چلنیوم در اصفهان و دیگر شهرها منجر می‌شود. از این رو پس از شناخت نیازها و انتظارات خود درباره آن، می‌توانید برای سفارش تابلو اقدام کنید. با توجه به زیبایی تابلوهای چلنیوم انواع مختلفی از آن در مدل‌های ساده، دوبل، کریستال، الماسی و ستاره‌ای ساخته می‌شود.

تابلوسازی چلنیوم اصفهان

امروزه استفاده از حروف درخشان در صنعت تابلوسازی باعث جذب مشتریان شده است، زیرا استفاده از حروف درخشان زیبایی تابلوهای تبلیغاتی را بیش‌تر کرده است. تابلوسازی چلنیوم اصفهان بسته به نوع متریال مورد استفاده به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود. این حروف به تنهایی زیبایی ایجاد نمی‌کنند، بلکه ساختار دو طرفه‌ای دارند که در وهله اول از حروف برجسته از دیوار یا لبه تابلو تشکیل شده است که باعث حجیم شدن و برجستگی حروف می‌شود و بخش دوم که سطح پانل را پوشش می‌دهد.
در واقع، تنوع حروف برجسته تبلیغاتی بستگی به ترکیب مواد و ساختار دیوارها و بدنه دارد. در بازار رقابتی امروز، این نوع حروف متنوع‌تر از سایر حروف برجسته است و شبیه به برجسته‌سازی پلاستیک می‌باشد، اما استفاده از آلومینیوم به جای پلکسی گلاس زیبایی بیشتر به تابلوهای چلنیوم می‌دهد. به دلیل استفاده از آلومینیوم، این حروف از مقاومت بالایی برخوردار است.
در لبه‌های چلنیوم از نوار اسفنجی متراکم استفاده می‌شود که از نفوذ گرد و غبار و آب به درون حروف جلوگیری می‌کند. تکنسین تابلوسازی چلنیوم اصفهان همچنین این حروف را با یک پوشش محافظ نایلونی می‌پوشانند تا از آسیب‌های ناشی از ساخت و نصب جلوگیری شود. سپس پس از اتمام نصب این پوشش‌های نایلونی روی حروف را به راحتی حذف می‌کنند.
این نوع حروف از جنس چلنیوم بوده و به دلیل استیل بودن آن، استفاده از این نوع حروف علاوه بر زیبایی و دوام، هیچ گونه گرد و غبار و آلودگی را به خود جذب نمی‌کند و سطح آن همیشه زیبا و براق است. در گذشته ساخت حروف پیشرفته با کمک دست و توسط تکنسین انجام می‌گرفت که برای برش این حروف از قیچی دستی استفاده می‌شد که موج و لکه بر روی لبه‌ها ایجاد می‌کرد. اما امروزه مرحله برش با استفاده از برش لیزری راحت و سریع و بدون کوچکترین نقص و خطا قابل نصب و پیاده‌سازی است.

تابلوسازی چلنیوم اصفهان

ویژگی‌های گروه گام الکترونیک

قیمت تابلو چلنیوم در اصفهان

قیمت تابلو چلنیوم در اصفهان

تابلوها بخش مهمی از فضای شهری را پوشش می‌دهند، به گونه‌ای که در صورت نصب نامنظم در فواصل نامشخص می‌توانند زیبایی محیط شهری را مختل کنند اما در صورت نصب صحیح مطابق با قوانین استاندارد تابلو چلنیوم نه تنها تصویر شهرها را خراب نمی‌کند بلکه باعث به زیبایی شهر می‌افزاید. تابلو چلنیوم یکی از تابلوهای تبلیغاتی بسیار پرکاربرد در کلیه نقاط شهر است که نقش بسزایی در جذب مشتری و شناخت برند دارد. مهمترین ویژگی‌هایی که تابلو چلنیوم را بی‌نظیر می‌کند، نکات برجسته آن از قبیل برجسته سازی، روشنایی و استفاده از جلوه‌های نوری ویژه، ترکیب رنگ متناسب با نوع خدمات و تنظیم فریم است.
رول‌های چلنیوم در اندازه‌های ۳۰ تا ۵۰ متر در رنگ‌های مختلف موجود هستند که قیمت تابلو چلنیوم در اصفهان بسته به اندازه آن متفاوت است. تابلو چلنیوم در مقابل شرایط جوی و محیطی مقاومت خوبی دارد و در رنگ‌های مختلفی اجرا می‌شوند، بنابراین به یکی از محبوب‌ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی تبدیل شده است.
مواد اولیه برای تهیه  تابلوهای چلنیوم از کیفیت بالایی برخوردار بوده و کیفیت مواد تاثیر مستقیمی در تعیین قیمت تابلو چلنیوم در اصفهان می‌گذارد. تابلو چلنیوم در برابر شرایط محیطی و اشعه خورشید مقاوم بوده و ظاهر آن تغییر نمی‌کند. رول‌های چلنیوم مانند هر نوع کالایی، اصلی و تقلبی دارد که هر دو مدل در بازار یافت می‌شود. برای تشخیص رول‌های چلنیوم اصلی و تقلبی به لبه‌های آن نگاه کنید. لبه چلنیوم ضخیم و در حدود ۲.۸ میلی‌متر است، اما لبه‌های چلنیوم تقلبی و بی کیفیت بسیار نازک است. به قدری نازک که گاهی با کوچک‌ترین ضربه سوراخ می‌شود و یا تغییر شکل می‌دهد. استفاده از رول‌های چلنیوم برای ساخت حروف کوچک بسیار مناسب هستند و خم شدن و نگه داشتن آن‌ها بسیار آسان است.

درباره تابلوها بیشتر بدانید

آنچه در مورد تابلو پلکسی دوبل باید بدانید

مشخصات تابلو پلکسی دوبل چیست؟

تابلو پلکسی دوبل یکی از نمونه‌های تابلو چلنیوم است. مشخصات تاب…
ساخت تابلو لایت باکس نئون پلاستیک

ساخت تابلو لایت باکس نئون پلاستیک چه روش‌هایی دارد؟

تابلوهای تبلیغاتی از سری تابلوهایی هستند که باعث معرفی برندها و …
تفاوت تابلو نئونی با تابلو ال‌ ای دی

تفاوت تابلو نئونی با تابلو ال‌ ای دی در چیست؟ 

تابلوهای تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تبلیغی مغازه‌ها و ف…