نکات خرید تابلوی سر در فروشگاه

امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته است، تغییرات بسیار زیادی در صنایع مختلف به وجود آورد. صنایع مختلف پیشرفت‌های بسیار زیادی داشتند. هر کدام از صنایعی که امروزه فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهند، متناسب با نوع فعالیت آن‌ها عملکرد بسیار عالی از خودشان نشان می‌دهند.
یکی از صنایعی که امروزه توانسته است، تغییرات بسیار زیادی برای خودش به وجود بیاورد، و به عنوان یک صنایع پیشرو به حساب می‌آید، صنایع تابلوسازی می‌باشد. معمولاً امروزه تلاش می‌کنند، بتوانند از بهترین و پرکاربردترین ابزارهایی که برای تبلیغات نوین وجود دارند، در صنعت تابلوسازی استفاده کنند. مهم‌ترین موضوعی که برای تابلوسازی اهمیت دارد، حافظه بصری مخاطبان می‌باشد.
هر مغازه و فروشگاهی شاید به دنبال این باشد، بتواند با استفاده از تابلوهایی بر اساس نیاز بازار برای فضاهای مخصوص خودش استفاده کند. در ادامه قصد داریم مهم‌ترین نکات خرید تابلوی سر در فروشگاه را توضیح دهیم، پس همراه ما باشید.

مهم‌ترین نکات خرید تابلوی سر در فروشگاه

اگر به دنبال این هستید، تابلوی مناسبی را از بهترین تابلوسازی در اصفهان برای سر در فروشگاه خودتان خریداری کنید، باید به یک سری از موارد توجه کنید. تابلوهای سردر فروشگاه اهمیت بسیار زیادی دارند، پس اصلاً نباید خرید آن‌ها را یک کار سرسری بدانید.
برای اینکه بتوانید خرید درستی را از تابلوهای سردر فروشگاه به دست بیاورید، باید به یک سری از نکات توجه کنید. این نکات عبارتند از:

  1. تناسب میان محصولات و خدمات
  2. ظاهر بسیار شیک و جذاب
  3. استفاده از شغل در تابلو
  4. رنگ‌ها به صورت هوشمندانه
  5. در نظر گرفتن تابلو با افکت‌های نوری جذاب
  6. استفاده از نوشته‌های مناسب برای تابلو
  7. نصب کردن تابلو در جای مناسب
  8. تابلوسازی با امکانات حجیم تابلوسازی
  9. بررسی نکات گرافیکی تابلو

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

تابلوی سردر فروشگاه

1. تناسب میان محصولات و خدمات

یکی از مهم‌ترین مواردی که برای انتخاب تابلوی سردر فروشگاه باید به آن توجه کنید، این است، تابلوی مد نظر باید با سرویس‌ها و تولیدات مغازه هماهنگی داشته باشد. در زمان طراحی تابلو حتماً به تناسبات بین شغلی خودتان توجه کنید. طراحی که برای تابلو در نظر می‌گیرید، باید به صورتی باشد، متناسب با شغل افراد باشد.

از نظر اندازه و ابعاد تابلو باید یک فضای دقیقی را برای سردر مغازه در نظر بگیرند. بعد از اینکه تناسب بین محصولات و خدمات خودتان را بررسی کردید، باید بتوانید، فروشگاه خودتان را بررسی کنید.

حتماً باید بهترین جا را برای نصب تابلوی سردر در نظر بگیرید. یک نکته مهمی که باید توجه داشته باشید، این است، طراحی تابلو با مدل‌های نوین و امروزی باعث می‌شود، فروش رونق پیدا کند. تابلوهای تبلیغاتی به بیشتر شناخته شدن کسب و فعالیت کمک می‌کنند.

2. ظاهر ساده شیک و جذاب

زمانی که قصد دارید، طراحی تابلو را برای سردر مغازه انجام دهید، باید به سراغ تابلوهایی با طرح‌های ساده‌ای بروید. طرح‌های پیچیده ممکن است، حوصله مخاطب را سر ببرد، این موضوع جنبه منفی را به وجود می‌آورد. بهتر است از اصول اولیه‌ای که برای طراحی سردر فروشگاه وجود دارد، غافل نشوید. تلاش کنید، طراحی که برای تابلو وجود دارد، با فرهنگ بومی منطقه سازگاری داشته باشد.

بهتر است که از گرافیک‌های مطلوب و زیبا و رنگ‌های کامل کننده استفاده کنید، بتوانید تبلیغات را خاص نشان دهید.

3. شغلتان را در هنگام طراحی نشان دهید

زمانی که قصد دارید، طراحی و ساخت تابلو را برای سردر فروشگاه انجام دهید، بهتر است به دنبال طرح‌هایی باشید، شغل را به صورت کامل نشان دهید. حتماً استایل و مدل شغلتان را در تابلوی مغازه قرار دهید. برای نمایش شغل می‌توانید از زاویه‌های تیره‌تر استفاده کنید. اجرای رنگ‌های متفاوت را به صورت دراماتیک در تابلو قرار دهید. اگر قصد دارید که از سبک‌های گرد استفاده کنید، بهتر است فضای پیاده‌سازی را تغییر دهید. به کلی به دنبال لطافت و سبک اجرا به صورت روتین بگردید.

تمامی مواردی که برای اجرای صحیح طراحی تابلو وجود دارد را در نظر بگیرید، بتوانید یک تابلو بسیار با کیفیتی را به وجود بیاورید.

تابلوی سردر فروشگاه

4. از رنگ‌ها به صورت هوشمندانه استفاده کنید

یک نکته بسیار مهمی که برای طراحی تابلوها اهمیت دارد، این است، باید بتوانید از رنگ‌ها به صورت صحیح استفاده کنید. معمولاً رنگ‌ها با توجه به سلیقه مشتری و نوع تجارت آن‌ها بررسی می‌شود. بهتر است از رنگ‌های متناسب و شایسته برای این کار استفاده کنید. به عنوان مثال فرض کنید، فروشگاه در زمینه محصولات ارگانیک و طبیعی فعالیت می‌کند، پس در این شرایط می‌توانید از رنگی استفاده کنید، حس اعتماد را برای مشتری به وجود بیاورد.

بهترین رنگ برای فروشگاه ارگانیک رنگ آبی می‌باشد. می‌توانید رنگ مشکی را با رنگ‌های دیگر ترکیب کنید، یک رنگ منحصر به فرد و جذابی را به وجود بیاورید. باید بدانید استفاده از رنگ مشکی باعث جذاب‌تر شدن تابلو می‌شود. به صورت کلی باید بدانید رنگ‌های متناسب باعث می‌شوند، حروف پر رنگ چلنیوم نمایش بهتری داشته باشند.

هر چقدر جذابیت و درخشندگی تابلو بیشتر باشد، پس به راحتی می‌توانید آن‌ها را اجرا کنید.

5. از افکت‌های نوری جذاب استفاده کنید

امروزه در تابلوهای بسیار زیادی مانند تابلوی چلنیوم، تابلوی لایت باکس، تابلو فلکسی و تابلوهای دیگر از عنصر نور بهترین شکل ممکن استفاده می‌کنند. نورپردازی یک موضوع بسیار مهم برای ساخت زیبایی و نمای اختصاصی در تابلوهای سردر مغازه به حساب می‌آید. اگر بتوانید از افکت‌های نوری قشنگی در تابلوهای مغازه استفاده کنید، رنگ‌های جذابی را برای طیف نوری آن‌ها در نظر بگیرید، می‌توانید یک تابلویی با کیفیت را تهیه کنید.

تابلو جذاب می‌تواند جذابیت مغازه را تا چند برابر افزایش دهد.

6. از نوشته‌های مناسب استفاده کنید

یکی از مواردی که می‌تواند تاثیرگذاری بسیار زیادی در دقت مشتری و جذب آن‌ها داشته باشد، انتخاب کلمات و نوشته‌ها هستند. توجه به نوشته‌های روی تابلو از سری نکات بسیار مهمی هستند، می‌تواند تاثیرگذاری بالایی برای مشتری‌ها به وجود بیاورند. بهتر است که نوشته‌های خودتان را نه خیلی طولانی و نه خیلی کوتاه انتخاب کنید. به هیچ عنوان از لغات تکراری استفاده نکنید.

7. ابعاد مناسب تابلو

باید به دنبال ابعاد متناسبی باشید، بتوانید یک دید بسیار عالی را برای مشتری به وجود بیاورید.

تابلوی سردر فروشگاه

8. نصب درست تابلو

یکی از عوامل بسیار مهمی که در خرید و انتخاب تابلو سردر مغازه اهمیت دارد، نصب تابلو تبلیغاتی می‌باشد. زمانی که قصد دارید، یک فضای مناسبی را برای نصب تابلو در نظر بگیرید، باید به عوامل متفاوتی مانند ابعاد تابلو، دقت مخاطبان، مکان مطلوب برای نصب و مشاهده تابلو در نظر بگیرید.
تابلو باید در فضای نصب شود، از هر سمتی قابل دیدن باشد، افراد بتوانند به راحتی آن را ببینند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *