انواع مدل‌های تابلو پشت بام

امروزه برندها و کسب و کارهای متفاوت به دنبال این هستند که از راهکارهای متفاوتی برند و کسب و کار خودشان را به افراد دیگر معرفی کنند. تبلیغات امروزه به صورت محیطی هم انجام می‌شود و افراد از تبلیغات محیطی نیز استفاده می‌کنند.
تبلیغات محیطی می‌تواند تاثیرگذاری بسیار بالایی برای معرفی و شناختن کسب و کارهای متفاوت داشته باشد و افزایش درآمد را برای افراد به وجود بیاورد. صاحبان کسب و کارهای متفاوت برای اینکه بتوانند درآمد بیشتری را به دست بیاورند، معمولاً به دنبال این هستند که از راهکارهای متفاوتی استفاده کنند و برند خودشان را به دیگران معرفی کنند.
یکی از راهکارهای بسیار عالی استفاده از انواع مدل‌های تابلو پشت بام می‌باشد. تابلوهای تبلیغاتی محیطی معمولاً به نام تابلوهای پشت بام شناخته می‌شود که تاثیرگذاری بالایی در تبلیغات دارد، می‌تواند عملکرد بسیار عالی را برای افراد به وجود بیاورد.

همانطور که در ابتدای این نوشته برای شما توضیح دادیم، برای تبلیغات محیطی از مدل‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. یکی از راهکارهای تبلیغات محیطی استفاده از تابلوهای پشت بام می‌باشد.

اگر بخواهیم تابلوهای پشت بام را برای شما توضیح دهیم، باید بدانید که تابلوهای پشتیبانی دقیقاً عملکرد مانند نام خودشان دارند.
یعنی یک جمله روی تابلو قرار می‌گیرد و آن‌ها را روی پشت بام محل مورد نظر نصب می‌کنند.

هدف اصلی که برای تابلوهای تبلیغاتی پشت بام وجود دارد، کاملاً مشخص است. معمولاً کسب و کارها برای اینکه بتوانند شناخت بسیار عالی را از کسب و کار خودشان به افراد دیگر به وجود بیاورند، از انواع مدل‌های تابلو چلنیوم استفاده می‌کنند.
تبلیغات برای یک صنف یک موضوع بسیار با ارزشی است. کسب و کارهای متفاوت باید به دنبال به دست آوردن راهکارهای موثر برای این تبلیغات باشد.

 تابلوهای پشت بام

انواع مدل‌های تابلو پشت بام

امروزه برای اینکه بتوانند عملکرد بسیار عالی را از تابلوهای پشت بام به دست بیاورند، در مدل‌های متفاوتی از آن‌ها استفاده می‌کنند.
انواع مدل‌های تابلو پشت بام عبارتند از:

  1. کامپوزیت و حروف برجسته
  2. فلکسی

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. کامپوزیت و حروف برجسته

یکی از انواع مدل‌ تابلوهای مغازه که امروزه بسیار زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد، تابلوهای کامپوزیت هستند.

مراکز تابلوسازی در اصفهان برای تهیه تابلوهای کامپوزیت از موادی به نام کامپوزیت استفاده می‌کنند.

نکته بسیار مهمی که درباره استفاده از تابلوهای کامپوزیت وجود دارد، این است که برای تابلوهای کامپوزیت قابلیت‌های بسیار بالایی را در نظر گرفته‌اند و به همین دلیل روی تابلوهای کامپوزیت می‌توانند حروف برجسته بسیار زیادی را قرار دهند.

از سری حروف برجسته‌هایی که روی سطح کامپوزیت نصب می‌شوند در تقسیم بندی‌های متفاوتی هستند که آن‌ها عبارتند از حروف برجسته چلنیوم، حروف نئون پلاستیک، حروف استیل فلزی و کیوم و نمونه‌های متفاوت دیگر و حروف برجسته.

نکته مهمی که برای تابلوهای تبلیغاتی باید به آن توجه کنید، این است که حروف برجسته و تابلوهای تبلیغاتی کامپوزیت از سری تابلوهای بسیار پرطرفدار و پرکاربرد در زمینه تابلوهای تبلیغاتی هستند. افراد زیادی به دنبال این هستند که تابلوهای پشت بام را با متریال کامپوزیت تهیه کنند.

از مهمترین مزیت‌هایی که برای تابلوهای کامپوزیت وجود دارد، می‌توان به زیبایی و دوام و کیفیت بالای آن‌ها اشاره کرد.

 تابلوهای پشت بام

2. تابلوهای فلکسی پشت بام

یکی دیگر از تابلوهایی که برای پشتیبان مورد استفاده قرار می‌گیرد، عبارتند از تابلوهای فلکسی یا فلکسی فیس.

تابلوهای فلکسی یا فلکسی فیس از سری تابلوهای تبلیغاتی هستند که بسیار زیاد نمونه‌های متفاوت آن را در قسمت‌های متفاوت شهر به عنوان بیلبوردهای میان جاده و اتوبان‌ها دیده‌اید، آن‌ها را می‌شناسید.

متریال اصلی که برای تابلوهای فلکسی پشت بام‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، فلکسی می‌باشد. تابلوهای فلکسی از سری تابلوهای بسیار پر کاربرد هستند که به عنوان تابلوی پشت بام آن‌ها را می‌شناسند.

البته امروزه به دلیل اینکه وجود تابلوهای به روز‌تر مانند کامپوزیت و حروف برجسته بسیار زیاد شده است، کمتر کسی به دنبال استفاده از تابلوهای فلکسی می‌رود.
از مزایای تابلو تبلیغاتی فلکسی این است که شما می‌توانید متن و تصویرهای متفاوتی را روی آن چاپ کنید.
تابلوهای فلکسی این قابلیت را دارند که 16 میلیون رنگ روی آن‌ها قرار بگیرد.

نکته مهمی که درباره تابلوهای فلکسی پشتیبان باید به آن توجه کنید، این است که تابلوهای فلکسی پشت بام دوام و کیفیت بسیار بالایی دارند، پس در شرایط جوی نامناسب می‌توانند عملکرد بسیار عالی داشته باشند.

اگر بتوانید تابلوهای تبلیغاتی فلکسی را در بهترین شرایط و بالاترین کیفیت تهیه کنید، پس می‌توانید بعد از دو سال به دنبال تعویض تابلوهای فلکسی باشید.

نکات مهم قبل از نصب تابلوهای پشت بامی

قبل از اینکه بخواهید تابلوهای پشت بامی را نصب کنید، باید به یک سری از موارد توجه کنید.
به دلیل اینکه تابلوهای پشت بامی معمولاً در ارتفاع بسیار بالایی نسبت به زمین نصب می‌شوند، پس نکات بسیار مهمی برای نصب آن وجود دارد.

برای اینکه بتوانید نصب اصولی و ایمنی را به دست بیاورید، لازم است که نکات ایمنی در هنگام نصب را رعایت کنید.
در ادامه قصد داریم، چند مورد بسیار مهم آن را برای شما توضیح دهیم. نکات ایمنی که برای نصب تابلوسازی وجود دارد، عبارتند از:

  1. در نظر گرفتن فونداسیون
  2. آهن کشی
  3. توجه به زاویه تابلو
  4. استفاده از متریال

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

 تابلوهای پشت بام

1. در نظر گرفتن فونداسیون

امروزه برای اینکه بتوانند تابلوهای پشت بام را به صورت طراحی کنند که بسیار زیاد در دید باشد، پس ابعادی بزرگ و وزن بالایی را برای آن‌ها در نظر می‌گیرند.

طراحان و نصابان برای نصب تابلوهای بزرگ نیاز دارند تا از فونداسیون‌ها استفاده کنند.
برای اجرای فونداسیون روی پشت بام‌ها معمولاً از میلگرد و آهن داخل زمین در پشت بام استفاده می‌کنند، آن‌ها را بتن‌ریزی می‌کنند. با اجرای فونداسیون مناسب برای تابلوسازی وزن زیادی از تابلو به زمین منتقل می‌شود.

2. آهن کشی

یکی از نکات مهمی که برای نصب تابلوهای پشتیبانی باید به آن توجه کنید، این است که نصب تابلوهای پشتیبانی باید از آهن‌های سنگین باشد.

آهن کشی از موارد بسیار مهمی است که برای نگهداری و ثبات تابلو مورد استفاده قرار می‌گیرد.
آهن کشی تابلوهای پشتیبانی معمولاً متناسب با ابعاد تابلو جایگاه و محل نصب تابلو مشخص می‌شود که برای هر تابلو جایگاه متفاوتی دارد.

مثلاً تابلوهای بزرگی که در ساختمان‌ها با طبقات بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد، نیاز است تا از آهن کشی و پروفیل‌های سنگین‌تری استفاده شود تا در برابر وزش باد و شرایط مختلف جوی مقاوم باشد.

3. زاویه تابلو

در بعضی از اوقات مشتریان و سفارش دهندگان تابلوهای پشتیبانی تلاش می‌کنند تا نحوه قرارگیری و زاویه تابلو را متناسب با نیاز خودشان انجام دهند.
در هنگام نصب نصاب تابلو باید بررسی کند، شرایط ایمنی را برای نصب تابلو به وجود بیاورد.

ارتفاع تابلو سطح زمین، زاویه دید، ابعاد تابلو همگی باید قبل از نصب تایید شود. بعد ایمن بودن اجرا نیز با کیفیت بالا انجام شود.

4. استفاده از متریال مناسب

مورد آخر و مهمی که برای نصب تابلوهای پشتیبانی باید به آن توجه کنید، استفاده از متریال مناسب است.
برای اینکه بتوانند تابلوهای با کیفیت را تهیه کنند، معمولاً از متریال متفاوت استفاده می‌کنند. وجود متریال متفاوت می‌تواند از خسارت‌های احتمالی بعد از نصب تابلو تبلیغاتی جلوگیری کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *